Mnoho lidí svou ztrátu sluchu neřeší. Společnost Specsavers to chce svou vtipnou kampaní změnit.

Neřešit ztrátu sluchu, byť jen mírnou, se nevyplácí. Britská společnost Specsavers, která provozuje síť optik a poskytuje i audiologickou péči, spustila novou kampaň s názvem „Celý rozhovor“, která vtipným způsobem ukazuje, jak je důležité, aby nám během konverzace neuniklo jediné slovo.

0

Nová kampaň

Společnost Specsavers spustila novou kampaň, jejímž cílem je přimět lidi se sluchovým postižením, aby nad svou ztrátou sluchu, a to i mírnou, nemávli rukou a řešili ji dříve než dojde k jejímu zhoršení. Za tímto účelem vytvořila ve spolupráci s režisérem Declanem Lowneyem video, které vtipnou formou ukazuje, jak je důležité pochytit všechna slova i ve zdánlivě nepříliš důležité konverzaci.

Nové video společnosti Specsavers ukazuje, jak je důležité dobře slyšet (Foto: Mobilemarketingmagazine.com)
Venčitelka psa totiž přeslechne důležité varování majitelky psa (Foto: Marketing-beat.co.uk)

Co se ve videu odehrává?

Majitelka na první pohled klidného afghánského chrta upozorňuje venčitelku, že ho velmi dráždí kachny. Ta však tuto informaci neslyší a se psem odchází do nedalekého parku. Když však pes v parku zmerčí kachny, zprvu poklidná procházka dopadne tak, jak už nejspíš tušíte:

Video vtipně končí strohým dotazem majitelky psa: „Kachny?“ Venčitelka stejně stroze odpoví: „Kachny“. A pes Kevin zavrčí (Foto: Lbbonline.com)

Další videa

V jiných videích se společnost Specsavers snaží poukázat i na to, že pokud nezachytíme všechna slova v jednotlivých větách, může dojít i ke změně jejich významu, a tím i k případnému nedorozumění nebo dokonce k trapasu. Ukazuje to prostřednictvím vět, v nichž se ztrácejí některá slova.

Přinese kampaň ovoce?

Společnost Specsavers upozorňuje, že lidí, kteří trpí mírnou ztrátu sluchu a nijak ji nekompenzují, je opravdu mnoho. Spokojí se totiž s tím, že slyší většinu konverzace. Avšak cílem této kampaně je ukázat, že tento přístup není ideální a že slyšet všechno, aniž by nám uniklo jediné slovíčko, je pro každodenní život nesrovnatelně lepší. Tato kampaň má tedy přimět lidi, kteří se potýkají se ztrátou sluchu, aby ji řešili a vyhledali odbornou pomoc.

Společnost Specsavers chce svou vtipnou kampaní přimět osoby se sluchovým postižením, aby svou ztrátu sluchu řešily (Foto: printscreen Youtube.com)

Zdroj, foto: Mobilemarketingmagazine.com, Lbbonline.com, Marketing-beat.co.uk, Decisionmarketing.co.uk, Dailydooh.com, Youtube.com
Editor: Klára Šámalová

Back to top button