Společnost innogy je jeden z největších energetických podniků v Evropě.
Společnost nyní spustila ve spolupráci s firmami „Transkript“ a „TextCom“ službu pro osoby se sluchovým postižením (které jsou schopny vyjadřovat se mluvenou řečí). Služba je vhodná také pro seniory.
Ve společnostech “Transkript“ a „TextCom“ je celkem sedm zaměstnanců, z toho šest nevidomých, kteří spolupracují se společností innogy.
Služba nabízí přepis mluveného slova do textové formy v reálném čase.
Neslyšící zákazníci, kteří ovládají mluvenou řeč, tak mohou snáze komunikovat s personálem innogy prostřednictvím linky na webu www.innogy.cz a ve vybraných zákaznických centrech.
Jak služba funguje?
Na webových stránkách innogy.cz zákazník klikne na piktogram pro neslyšící a napíše své telefonní číslo. Na zadané telefonní číslo mu zavolá specialista zákaznického servisu ze společnosti innogy, který díky telefonnímu spojení slyší, co zákazník říká. Na lince je současně přítomen i zaměstnanec společnosti Transkript či TextCom. Ten přepisuje odpovědi specialisty z innogy, přičemž text se v reálném čase zobrazuje na monitoru zákazníkova počítače.
Bezplatná linka je dostupná v pracovních dnech od 9 do 18 hodin.
Zdroj: ZDE