ČSSZ prolomila bariéru pro neslyšící klienty

0

 

Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ) od poloviny letošního února na všech pracovištích umožňuje online tlumočení pro sluchově postižené klienty. Služba je zajištěna kvalifikovanými tlumočníky Tiché linky, která je službou Tichého světa.

ČSSZ se snaží zlepšit a zdokonalit přímou komunikaci se zdravotně postiženými klienty. Zajišťuje k tomu vhodné prostředky a služby pro zjednodušení komunikace. Sluchově postižení klienti si nemusí objednávat tlumočníka. Všechna klientská pracoviště i okresní správy sociálního zabezpečení (OSSZ) jsou vybaveny tablety.

 

V dalším kroku se ČSSZ zaměří na zjištění potřeb tělesně a zrakově postižených občanů. Postupně rozšiřuje služby pro všechny skupiny osob zdravotně postižených. Od srpna 2017 zajistila bezplatné volání na svou informační telefonní linku, kde odborníci odpovídají na dotazy týkající se důchodů, nemocenského pojištění.

Ilustrační foto

Call centrum ČSSZ je občanům k dispozici každý pracovní den od 8 hod. Klienti si chválí vstřícný přístup, odbornost a srozumitelnost informací. Dostavit se mohou i osobně v záležitosti důchodového či nemocenského pojištění na okresní správu podle místa bydliště.

 

Přehledná mapa ČR, rozdělení krajů

Zdroj: TZ, www.parlamentnilisty.cz, Foto: archiv

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Back to top button