Z DOMOVA

Tichá linka a O2 Linka pro neslyšící a nevidomé se domluvily na časovém doplnění svých služeb

Tichá linka (TL), kterou provozuje Tichý svět a O2 Linka pro neslyšící a nevidomé (LNN), se domluvily na časovém doplnění svých online služeb pro neslyšící uživatele českého jazyka tak, aby byly služby nabízeny nonstop.

O2 Linka pro neslyšící a nevidomé pomáhá lidem se sluchovým a zrakovým postižením komunikovat s okolním světem pomocí technologií. Tichá linka umožňuje bezbariérovou komunikaci osobám se sluchovým postižením a osobám s kombinovaným postižením, které ovládají český znakový jazyk nebo komunikují prostřednictvím psaného českého jazyka.

Tlumočník Tiché linky komunikuje s neslyšícím  zákazníkem v českém znakovém jazyce

Operátor O2 Linky pro neslyšící a nevidomé 

Registrace 

Na obě služby je potřeba se registrovat! TL je dostupná zdarma všem, LNN je určená zdarma klientům společnosti O2 (mají u O2 nějakou jejich službu – například tarif na mobil, připojení na internet atd.), kteří mají průkaz ZTP nebo potvrzení od lékaře o své sluchové vadě.

Jak vypadá pracovní doba TL a LNN? 

PO-PÁ 7-17 hod: Tichá linka – online přepis

PO-NE 17-7 hod: Tichá linka – online přepis v režimu pohotovosti. Služby lze využít v případech ohrožujících život a bezpečí neslyšících či jejich blízkých. Pohotovost lze využít jen v nutných případech (nehoda, potřebujete zavolat sanitku, děti nepřišly domů apod.) a lze ji volat i bez přihlášení.

PO-NE 6-22 hod: O2 Linka pro neslyšící a nevidomé – online služby

Více o jednotlivých službách se dozvíte na: www.o2linkaproneslysici.czwww.tichalinka.cz.

Zdroj, foto: Tichá linka, 02linkaproneslysici.cz

Editorka: Veronika Bočková

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*

Back to top button
Close