Z DOMOVA

Společnost innogy spustila službu pro neslyšící

Společnost innogy je jeden z největších energetických podniků v Evropě.

Společnost nyní spustila ve spolupráci s firmami „Transkript“ a „TextCom“ službu pro osoby se sluchovým postižením (které jsou schopny vyjadřovat se mluvenou řečí). Služba je vhodná také pro seniory.

Ve společnostech “Transkript“ a „TextCom“ je celkem sedm zaměstnanců, z toho šest nevidomých, kteří spolupracují se společností innogy.

Služba nabízí přepis mluveného slova do textové formy v reálném čase.

Neslyšící zákazníci, kteří ovládají mluvenou řeč, tak mohou snáze komunikovat s personálem innogy prostřednictvím linky na webu www.innogy.cz a ve vybraných zákaznických centrech.  

Jak služba funguje?

Na webových stránkách innogy.cz zákazník klikne na piktogram pro neslyšící a napíše své telefonní číslo. Na zadané telefonní číslo mu zavolá specialista zákaznického servisu ze společnosti innogy, který díky telefonnímu spojení slyší, co zákazník říká. Na lince je současně přítomen i zaměstnanec společnosti Transkript či TextCom. Ten přepisuje odpovědi specialisty z innogy, přičemž text se v reálném čase zobrazuje na monitoru zákazníkova počítače.  

Bezplatná linka je dostupná v pracovních dnech od 9 do 18 hodin.

Zdroj: ZDE

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Close
Close