INFORMACE

E.ON spouští novou aplikaci pro neslyšící zákazníky

V České republice žije podle odhadů asi půl milionu neslyšících a nedoslýchavých lidí. Pro komunikaci s některými bankami či operátory mohou využít on-line tlumočení do znakového jazyka či simultánní přepis řeči do textu. Právě tento týden podobnou službu spouští i energetická společnost E.ON.

ticha-linka

Na bezplatné stránce https://www.eon.cz/tiche-spojeni si zákazník sjedná schůzku na pobočce, kde mu bude k dispozici zaměstnanec společnosti a tlumočník, který je připojený on-line. „Díky službě Tiché Spojení můžeme bez problémů komunikovat i s neslyšícími a nedoslýchavými klienty, pro které je vyřizování formalit obecně složité. Můžou si přitom vybrat on-line tlumočení do znakového jazyka, nebo okamžitý přepis mluvené řeči do textu“, uvádí Rudolf Uzlík, vedoucí oddělení prodeje energie hromadným zákazníkům. Způsob komunikace si klienti zvolí přímo v aplikaci na webu. V případě on-line tlumočení do znakového jazyka následně obdrží také textové shrnutí hlavních bodů schůzky. Pokud si zvolí komunikaci pomocí přepisu do textu, budou mít k dispozici celý obsah schůzky v textovém dokumentu.

www

V poradenských centrech v Českých Budějovicích a v Brně chtějí otestovat, jaký bude o tuto službu zájem. Na základě ohlasu u zákazníků zváží, zda by mohli v budoucnu podobným způsobem ulehčit neslyšícím a nedoslýchavým klientům i telefonickou komunikaci.

Zdroj: TZ, byznys.ihned.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

*

Back to top button
Close